-->

Hollywoodzkie fale za pomocą 4 papilotów - efekty



Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam jak uzyskałam efekt lekkich Hollywoodzkich fal za pomocą czterech zwykłych papilotów. A więc przejdźmy do rzeczy. :)





 
1.Na świeżo umyte włosy nakładamy jakiegoś produktu do stylizacji np żelu, pianki ( ja osobiście użyłam żelu lnianego (tutaj post) 
zakładamy 4 papiloty w ten sposób jak na zdjęciu, jeden pod drugim i zostawiamy na 2 godziny. Ja poszłam w nich spać żeby efekt skrętu był lepszy. :)





Rano obudziłam się z taką czupryną. :) Wyszłam na środkowym zdjęciu jak dziecko.









+DODATEK

 Pokaże Wam co dzisiaj kupiłam po wstąpieniu do drogerii:
-Zmywacz do paznokci z Isany z olejkami (5zł)
-Popularną odżywkę do włosów z Garniera "Olejek z awokado i masło karité" (5.99 zł na promocji)
-Peeling drobnoziarnisty z minerałami morskimi i krzemionką kupiłam próbkę (1.99zł) , opinie mówią że jest genialny, ciekawe jak się sprawdzi. Jeżeli dobrze kupuje standardowe opakowanie.
-Tusz do rzęs z bell + odżywka do brwi i rzęs (tych dwóch rzeczy jestem bardzo ciekawa) (11.90zł/zestaw)


Chciałybyście recenzje tych produktów? Jeżeli tak to którego jesteście najbardziej ciekawe? :)
 

11 komentarzy:

  1. Ekstra wyszlo,może spróbuje ?
    ale boje się że za bardzo się skręcą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz żeby mniej się skręciły to załóż dwa papiloty albo cztery ale potrzymaj trochę krócej :)

      Usuń
  2. u ciebie efekty są fenomenalne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy!
    Niestety ja muszę trochę poczekać żeby tego spróbować bo mam za krótkie włosy :(

    Chciałabym żebyś zrecenzowała ten peeling bo też o nim myślałam ale boje się go użyć przy mojej naczynkowej cerze:( I jestem ciekawa czy on mocno zdziera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling jest rewelacyjny, bardzo drobny, dzięki czemu świetnie ściera. Identyczny efekt można uzyskać (taniej!) kupując korund, ja zamawiałam na zrób sobie krem, opakowanie 200g za jakieś 8zł mam od grudnia i zużyłam polowe - używałam tez do pleców, kiedy schodziła mi skora. A loki zrobię na pewno, ciekawe ile będzie się trzymał efekt na moich włosach, które chyba lubią być proste...

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę muszę to wypróbować piękne !
    Miałam tę odżywkę z garniera, była całkiem spoko ale nie dawała efektu na długo.
    Najbardziej interesuje mnie recenzja odżywki do brwi i rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śwetny efekt. Sama bym chciała takie fale sobie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszlas gorzej niż dziecko haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe masz te papiloty - z mocniejszej pianki i jakby dłuższe niż zwykłe :D
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)